Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното-не работи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Възможно ли е да е това, което управлява оборотите на парното, където се намира във въздуховода?
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

    Comment


    • #17
      Забелязвам,че на 3-та степен ми го прави проблема. ей сега карам гася както е на 3-та паля и не работи, завъртам копчето и почва да работи на всички степени.

      Туко що спря нацяло
      Last edited by Versace; d.m.y г., 22:38. Основание: Edit
      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

      Comment


      • #18
        Здравейте,

        Реших да ползвам същата тема, т.к. проблема ми е подобен.

        Става дума за Алфа 156 - 1998, 1.8 ТС.

        Преди няколко дни ми падна акумулатора (бях забравил лампата в купето за 2 дни ). Взех ток от друга кола, запалих и нямаше никакви проблеми, освен когато реших да пусна парно/вентилатор - въобще не духа. Пробвх да го 'обуча' (най-студено, най-топло, силно, слабо и тн) - без резултат. Все едно копчето за вентилатора е на 0.
        Бушоните са ОК, но има един резистор, който не ми изглежда ОК (52466964 12V). При него има + и -, та едното от двете ми изглежда леко загоряло/разтопено, та подозирам, че проблема е там.

        Въпроса ми е дали има нещо друго, което може да причинява същия проблем, защото вече пробвах две различни такива съпротивления (но от морги) и и двете не работят както трябва. С едното парното работеше, но само на степен 4, т.е. не може да се спре или намали, което пак не е вариант.

        Единствените други такива съпротивления, които намирам са от други градове, което ще е малко проблем, ако и те не бачкат . Остава и вариант ново, но ми се искаше да мина с втора употреба.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от MetaDream Покажи съобщение
          Здравейте,

          Реших да ползвам същата тема, т.к. проблема ми е подобен.

          Става дума за Алфа 156 - 1998, 1.8 ТС.

          Преди няколко дни ми падна акумулатора (бях забравил лампата в купето за 2 дни ). Взех ток от друга кола, запалих и нямаше никакви проблеми, освен когато реших да пусна парно/вентилатор - въобще не духа. Пробвх да го 'обуча' (най-студено, най-топло, силно, слабо и тн) - без резултат. Все едно копчето за вентилатора е на 0.
          Бушоните са ОК, но има един резистор, който не ми изглежда ОК (52466964 12V). При него има + и -, та едното от двете ми изглежда леко загоряло/разтопено, та подозирам, че проблема е там.

          Въпроса ми е дали има нещо друго, което може да причинява същия проблем, защото вече пробвах две различни такива съпротивления (но от морги) и и двете не работят както трябва. С едното парното работеше, но само на степен 4, т.е. не може да се спре или намали, което пак не е вариант.

          Единствените други такива съпротивления, които намирам са от други градове, което ще е малко проблем, ако и те не бачкат . Остава и вариант ново, но ми се искаше да мина с втора употреба.
          В тази тема е описано, как се ремонтира. По-конкретно - в пост 11.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment

          Working...
          X