Възможно ли е да е това, което управлява оборотите на парното, където се намира във въздуховода?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с парното-не работи
Collapse
X
-
Забелязвам,че на 3-та степен ми го прави проблема. ей сега карам гася както е на 3-та паля и не работи, завъртам копчето и почва да работи на всички степени.
Туко що спря нацялоAlfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Здравейте,
Реших да ползвам същата тема, т.к. проблема ми е подобен.
Става дума за Алфа 156 - 1998, 1.8 ТС.
Преди няколко дни ми падна акумулатора (бях забравил лампата в купето за 2 дни). Взех ток от друга кола, запалих и нямаше никакви проблеми, освен когато реших да пусна парно/вентилатор - въобще не духа. Пробвх да го 'обуча' (най-студено, най-топло, силно, слабо и тн) - без резултат. Все едно копчето за вентилатора е на 0.
Бушоните са ОК, но има един резистор, който не ми изглежда ОК (52466964 12V). При него има + и -, та едното от двете ми изглежда леко загоряло/разтопено, та подозирам, че проблема е там.
Въпроса ми е дали има нещо друго, което може да причинява същия проблем, защото вече пробвах две различни такива съпротивления (но от морги) и и двете не работят както трябва. С едното парното работеше, но само на степен 4, т.е. не може да се спре или намали, което пак не е вариант.
Единствените други такива съпротивления, които намирам са от други градове, което ще е малко проблем, ако и те не бачкат. Остава и вариант ново, но ми се искаше да мина с втора употреба.
Comment
-
Първоначално публикувано от MetaDream Покажи съобщениеЗдравейте,
Реших да ползвам същата тема, т.к. проблема ми е подобен.
Става дума за Алфа 156 - 1998, 1.8 ТС.
Преди няколко дни ми падна акумулатора (бях забравил лампата в купето за 2 дни). Взех ток от друга кола, запалих и нямаше никакви проблеми, освен когато реших да пусна парно/вентилатор - въобще не духа. Пробвх да го 'обуча' (най-студено, най-топло, силно, слабо и тн) - без резултат. Все едно копчето за вентилатора е на 0.
Бушоните са ОК, но има един резистор, който не ми изглежда ОК (52466964 12V). При него има + и -, та едното от двете ми изглежда леко загоряло/разтопено, та подозирам, че проблема е там.
Въпроса ми е дали има нещо друго, което може да причинява същия проблем, защото вече пробвах две различни такива съпротивления (но от морги) и и двете не работят както трябва. С едното парното работеше, но само на степен 4, т.е. не може да се спре или намали, което пак не е вариант.
Единствените други такива съпротивления, които намирам са от други градове, което ще е малко проблем, ако и те не бачкат. Остава и вариант ново, но ми се искаше да мина с втора употреба.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment